Compania chineză Xiaomi se va concentra pe creșterea vânzărilor sale în India de la punctele de vânzare cu amănuntul, după ani de mize mari pe comerțul electronic, a declarat președintele său din India, în timp ce compania încearcă să revigoreze vânzările de smartphone-uri după ce a rămas în urma companiei sud-coreene Samsung.
Vânzările de comerț electronic în India prin intermediul Amazon și Flipkart al Walmart au crescut în ultimii ani, ajutând Xiaomi și alții să se extindă pe una dintre piețele cu cea mai rapidă creștere din lume, cu 600 de milioane de utilizatori de smartphone-uri.
Doar 34% din vânzările unitare ale Xiaomi în India în acest an au provenit din magazinele de vânzare cu amănuntul, iar restul prin intermediul site-urilor web, care au fost mult timp generatorul său dominant de vânzări, arată datele companiei Counterpoint Research din Hong Kong. Samsung, în schimb, obține 57% din vânzările sale din magazine, potrivit Reuters.
Xiaomi intenționează să își extindă rețeaua de magazine dincolo de cele 18.000 existente în prezent și să se asocieze din ce în ce mai mult cu vânzătorii de telefoane pentru a oferi alte produse, cum ar fi televizoarele Xiaomi sau camerele de securitate, unde, potrivit lui Muralikrishnan, concurența este mai puțin intensă.