Versiunea cu ”preț redus” a McDonald’s din Rusia a făcut primul pas pe piața internațională, după cum au anunțat luni reprezentanții ruși.
Versiunea „cu preț redus” a McDonald’s din Rusia se extinde. Ce țară zic rușii că au ”cucerit” cu lanțul lor de mâncare
Lanțul de fast-food Vkusno I Tochka, „Gustos și atât”, promovat ca fiind versiunea ”cu preț redus”, s-a extins, mai nou, în Belarus, a anunțat compania printr-un comunicat.
„Vkusno I Tochka finalizează procedura de transfer al drepturilor exclusive în cadrul unui acord de franciză către un lanț belarus de unități fast-food administrat de KSB Victory Restaurants”, se arată în anunțul celor care au preluat fostul brand american în Rusia.
În acest context s-a făcut și precizarea potrivit căreia în timpul perioadei de tranziție operatorul actual belarus va continua să opereze sub marca McDonald’s.
Compania va începe să lucreze sub noul brand în câteva săptămâni, după ce toate procedurile legale necesare vor fi finalizate și problemele organizatorice vor fi rezolvate, relatează agenția rusă de știri TASS.
Actualmente, există 25 de unități de fast-food deschise în șase orașe din Belarus. Decizia de a continua să opereze sub franciza ”Vkusno I Tochka” va permite companiei să salveze peste 2.000 de locuri de muncă, continuând în același timp să îndeplinească toate obligațiile acceptate anterior față de angajații săi.
Potrivit media rusă, în cele șase luni de funcționare, Vkusno I Tochka a recuperat complet lanțul de aprovizionare și a adaptat logistica pentru buna funcționare a tuturor întreprinderilor de rețea de pe piața rusă.
„Semnarea unui acord de franciză este un pas foarte important pentru compania noastră. Intrăm pe o piață nouă pentru noi. Acum, Vkusno I Tochka va funcționa nu numai în Rusia, ci și în Belarus, iar acesta este doar începutul”, a declarat Alexander Govor, proprietarul lanțului reformat de fast-food.
În luna mai a acestui an, McDonald’s, a cărui cotă pe această piață a ajuns la 7%, și-a anunțat retragerea din Rusia și, prin medierea Ministerului Industriei și Comerțului, a vândut afacerea lui Alexander Govor, acesta devenind astfel noul patron al cunoscutului brand.
În prezent, Vkusno I Tochka este reprezentată în 62 de regiuni din Rusia, fiind deschise, acum, aproximatix 830 de localuri.