O paradă a câinilor influenceri a avut loc la Köln, în Germania, unde a fost ales cel mai popular câine influencer al Germaniei.
Covor roșu pentru patrupede
La Köln, profilurile de câini de succes de pe rețelele sociale au fost onorate cu „Premiile German Petfluencer”. Astfel, în Germania a fost întins covorul roșu pentru prietenii cu patru picioare, iar la eveniment a fost ales cel mai popular patruped din rândul celor 400 de participanți.
Câinii vedete înscriși în competiție au strâns în total peste zece milioane de urmăritori pe rețelele sociale, iar câștigătorul ediției din acest an este un Husky.
Contul „@cookiethehuskyyy” a fost votat „Petfluencerul anului” pe TikTok, cu aproape 556.000 de urmăritori. Stăpâna lui postează zilnic imagini în care încearcă să surprindă cele mai amuzate momente din viața patrupedului…și astfel a convins juriul.
În total au fost premii la cinci categorii.
Care este secretul succesului influencerului patruped, furnizat de stăpâna câinelui
Lisa, stăpâna câinelui influencer, spune că secretul e să știi cum să iei totul ca pe o distracție, fără a transforma totul într-o goană după succes. De altfel, participanții nu păreau prea stresați de rezultatele competiției. S-au bucurat de bunătățile primite și s-au jucat chiar și în timpul galei.
Petfluencerii (animalele de companie) permit fanilor lor să participe la viața acestora prin conturile de rețele sociale și fac publicitate pentru tot felul de lucruri. Protagoniștii sunt animale și nu oameni.
O înghețată special pentru vedetele animalelor
Premiile Petfluencer au fost decernate de o agenție Petfluencer din anul 2019. Iar de data aceasta, pentru prima dată, a existat și un „Purpose Award” pentru un cont care își folosește animalul de companie pentru o cauză bună.
La campionatul de pe terenul unei piscine în aer liber din Köln, a existat și o înghețată pentru câini, înot pentru câini și hot dog … toate organizate pentru divertismentul animalele-vedete de pe internet, potrivit radiogong.de