Un studiu efectuat online de OPPO România dezvăluie că 57% dintre români și-au stabilit intenția de a achiziționa electronice noi cu ocazia reducerilor de Black Friday.
Potrivit aceluiași studiu, 37% dintre români au în plan să achiziționeze electrocasnice, în timp ce
22% și-au propus să facă o investiție într-un smartphone nou.
Goana după tehnologie
De asemenea, interesul pentru tehnologia smart continuă să crească. 15% dintre respondenți au indicat că doresc să își completeze colecția de accesorii smart. Nu în ultimul rând, 5% dintre participanții la studiu au menționat că intenționează să achiziționeze alte aparate, produse sau servicii de Black Friday.
„Reducerile de Black Friday au devenit deja o tradiție pentru consumatorii locali, care așteaptă cu nerăbdare această perioadă pentru a-și achiziționa produsele mult dorite la prețuri promoționale. Acesta e și cazul smartphone-ului OPPO Reno10, care și-a câștigat deja popularitea în rândul pasionaților de tehnologie și pentru care am pregăt oferte speciale pe parcursul lunii noiembrie.” a declarat Alexandra Răuț, Head of Marketing OPPO România.
Totodată, potrivit unui alt sondaj, derulat în rândul fanilor publicațiilor de tehnologie locale, OPPO Reno10 este cel mai frecvent asociat de către utilizatori cu un raport excelent calitate-preț (31%), încărcarea rapidă (29%), o experiență fluidă de utilizare (28%), iar 12% asociază smartphone-ul cu experiența de capturare a portretelor naturale și expresive. Potrivit aceluiași sondaj, 13% din fanii comunităților tech dețin deja noul model OPPO Reno10, în timp ce aproape 36% au afirmat că iau în considerare achiziționarea acestuia.
În această perioadă, smartphone-urile din seria Reno vor putea fi achiziționate la prețuri speciale, din oferta principalilor retaileri și operatori de telefonie mobilă locali, dar și din magazinul online oficial www.oppostore.ro, toată luna noiembrie.
Studiul online, comandat de OPPO Romania și implementat de iSense Solutions, a fost realizat
în perioada august-septembrie 2023, pe un eșantion reprezentativ de 1000 respondenți din mediul
urban și rural, cu vârsta cuprinsă între 18 și 65 ani, nivel de educație mediu și ridicat.
Despre OPPO
OPPO este un brand global de dispozitive inteligente. De la lansarea primului său telefon mobil
– „Smiley Face” – în 2008, OPPO a fost în căutarea neîncetată a sinergiei perfecte dintre
estetică și tehnologia inovatoare. Astăzi, OPPO oferă o gamă largă de dispozitive inteligente, în
frunte cu seriile Find și Reno. Dincolo de dispozitive, OPPO oferă utilizatorilor săi și sistemul
de operare ColorOS și servicii de internet, cum ar fi OPPO Cloud și OPPO+. OPPO este un
brand prezent în peste 60 de țări și regiuni, cu peste 40.000 de angajați care au ca scop crearea
unei vieți mai bune pentru clienții din întreaga lume.