Actual

Sorin Grindeanu, dezvăluiri despre viitorul lui, dacă nu primește la rotativă tot Ministerul Transporturilor

Sorin Grindeanu, dezvăluiri despre viitorul lui, dacă nu primește la rotativă tot Ministerul Transporturilor

Sorin Grindeanu nu îți mai dorește să rămână în Guvern, dacă la rotativă din luna mai nu va mai rămâne la Ministerul Transporturilor. Întrebat ce ar prefera între şefia Ministerului Transporturilor sau a Camerei Deputaţilor, din luna mai când premier ar urma să fie Marcel Ciolacu, actualul ministru al transporturilor a spus că ambele posturi au provocările lor specifice, iar „oriunde sunt şi am votul colegilor mei, încerc să îmi fac cât mai bine treaba”.

Sorin Grindeanu nu mai vrea în Guvern, dacă nu primește la rotativă tot Ministerul Transporturilor

„Doar dintre acestea două? Nu ştiu. Fiecare dintre cele două funcţii are provocările de rigoare sau specifice funcţiei respective. Pot să vă spun aşa – că oriunde sunt şi am votul colegilor mei, încerc să îmi fac cât mai bine treaba. În niciun caz nu vreau să facem un capăt de ţară, chiar dacă spuneaţi că e şansa de a se inaugura 100 km pe an, minim, mizele sunt mult mai mare decât acestea. Asta nu înseamnă că nu trebuie să se întâmple, indiferent de cine e ministru, să nu creem aceste premise”, a declarat Sorin Grindeanu, la Prima News.

Chestionat dacă şi-ar dori alt minister, în cazul în care nu va ocupa acelaşi portofoliu în Guvern sau să preia şefia Camerei Deputaţilor, social-democratul a răspuns. „Nu. Exclus”.

”Şi aşa colegii mei şi în special Marcel Ciolacu au dus o muncă de convingere destul de asiduă să intru în Guvernul în noiembrie 2021. Am înţeles să intru, să îmi fac treaba cât de bine pot, dar nu”, a completat Grindeanu.

Încă 100 de kilometri de autostradă în 2023

În ceea ce privește activitatea de la ministerul transporturilor, Sorin Grindeanu susține că s-au creat toate premisele ca începând din acest an, minimul de kilometri pe care CNAIR să îi dea în folosinţă să fie de 100 de km anual. Potrivit ministrului, anul trecut au fost 52 sau 53 de kilometri de drum expres şi autostradă finalizaţi.

”Dacă anul trecut a fost un an în care s-a apăsat foarte mult pedala în a a semna contracte, având şi anumite borne şi la CNAIR şi pe zona de CFR, s-au creat toate premisele ca începând din acest an minimul de kilometri pe care CNAIR să îi dea în folosinţă că vorbim de autostrada sau drumuri expres (..) să fie de 100 de km pe an.

Având atâtea şantiere deschise şi atâtea contracte în acelaşi timp în execuţie, sunt toate premisele ca pe anii viitori, începând cu acest an, minimul anual, s-ar putea la anul, când este un vârf, să ne ducem pre 150, dar anul acesta vor fi 100 de km”, a spus Grindeanu.