Lifestyle

Shein, colaborare cu Forever 21. Când va fi lansată noua colecție de haine

Shein, colaborare cu Forever 21. Când va fi lansată noua colecție de haine
sursa foto bloomberg

Shein și Forever 21 urmează să prezinte o linie de îmbrăcăminte în colaborare. După ce cei doi retaileri au lansat un „joint venture” la începutul acestui an. Care a transformat două branduri ce ar fi putut să fie concurente în parteneri, au anunțat vineri companiile.

În cadrul parteneriatului, Shein va proiecta, produce și distribui o linie de îmbrăcăminte și accesorii co-brand cu Forever 21. Care vor fi vândute în principal pe site-ul Shein.

Shein, colaborare cu Forever 21

Linia va cuprinde atât îmbrăcăminte pentru bărbați, cât și pentru femei. Și va include noi articole sportive, îmbrăcăminte activă și costume de baie, au declarat companiile. Anunțul vine la aproximativ două luni după ce Shein și Sparc Group, operatorul Forever 21, au încheiat un acord. Prin care ambele companii au preluat o participație în afacerile celeilalte.

În cadrul acordului, Shein a achiziționat aproximativ o treime din Sparc Group. O societate mixtă care include firma de gestionare a mărcilor Authentic Brands Group și proprietarul de centre comerciale Simon Property Group. În timp ce Sparc a preluat o participație minoritară în Shein.

Articole de îmbrăcăminte la preț redus

Parteneriatul i-a permis lui Shein să își vândă o multitudine de articole de îmbrăcăminte la preț redus în magazinele de vânzare cu amănuntul Forever 21. Ceea ce a ajutat compania să-și formeze o bază de clienți mai largă. Dar și să își expună produsele în persoană.

Acum, Forever 21, care este cunoscut mai ales pentru magazinele sale din mall-uri, va putea să profite. De abilitățile digitale și de baza masivă de clienți a Shein. Pentru a-și spori capacitățile de comerț electronic și pentru a-și extinde amprenta online.

Shein, reputație nefavorabilă

În timp ce parteneriatul este conceput pentru a stimula vânzările ambelor mărci, acesta are și obiective mai mari. Shein, despre care se zvonește că analizează posibilitatea unei oferte publice inițiale în SUA, a depus eforturi. Pentru a-și curăța reputația și pentru a respinge acuzațiile potrivit cărora ar folosi munca forțată în lanțul său de aprovizionare. Se spune că ar exploata legislația americană privind tarifele vamale. Și ar fura modele de la artiști independenți.

Prezența în centrele comerciale

Se confruntă cu o presiune tot mai mare din partea legislatorilor și a autorităților de reglementare. Care sunt, de asemenea, îngrijorate de legăturile Shein cu China. Țara în care a fost fondată și unde se află în principal lanțul său de aprovizionare. Compania a evidențiat diferitele eforturi pe care le-a făcut pentru a remedia aceste probleme.

Prin parteneriatul cu Sparc, Shein își aduce hainele în centrele comerciale. Dar are acum și un aliat puternic de partea sa. Ceea ce ar putea contribui la legitimarea companiei în ochii autorităților de reglementare din SUA. Și ar putea contribui la atenuarea îngrijorărilor din partea legislatorilor.

Clienții tineri

Pentru Forever 21, parteneriatul cu Shein ajută retailerul să recâștige relevanța. Mai exact, reputația pe care a avut-o la mijlocul anilor 2010. Dar și să câștige clienții mai tineri, care sunt mai predispuși să facă cumpărături online decât în mall-uri.

„Abordarea inovatoare a Shein de a se implica cu consumatorii le oferă capacitatea de a oferi tendințe în viteză. În contextul unui peisaj de retail în continuă evoluție, în care interacțiunea digitală a devenit piatra de temelie a comerțului electronic, Shein a deschis calea în redefinirea modului în care brandurile se conectează cu consumatorii”, a declarat Jamie Salter, fondatorul și CEO al Authentic, într-un comunicat de presă, conform CNBC .