Sebastian Dobrincu, exmatriculat în România, student și milionar în America. Asta este povestea tânărului român care a ajuns în topul tinerilor milionari din Silicon Valey, la doar 20 de ani. Ce crede acesta despre sistemul de învățământ românesc aflăm dintr-un interviu acordat Digi24.
La 17 ani, a fost exmatriculat de la o școală din România și nu a putut da Bacalaureatul, a căutat salvarea în SUA, unde a dat lovitura. Spune că face totul cu pasiune și nici nu și-a dat seama când a făcut primul milion de dolari.
Copilul digital, de un milion de dolari! Așa este cunoscut în Sillicon Valley, românul Sebastian Dobrincu, care își permite să plătească o chirie de 15.000 de dolari într-unul din cele mai bune cartiere din San Francisco. În România, profesorii de la Liceul Internațional de Informatică îl considerau un mediocru și i-au făcut multe zile fripte. În SUA este deja considerat unul dintre cei mai buni ITști din lume.
Sebastian Dobrincu: Școala românească este un CIMITIR de performanțe
Tânărul a fost primit cu brațele deschise de o universitate din SUA a vorbit, la Digi24, despre sistemul românesc de învățământ.
”Școala românească este un cimitir de performanțe. Am putea împărți elevii în trei grupe: 1. cei care ies, după 12 clase, agramați, incapabili să dobândească abilități minim necesare pentru a-și aduce contribuția în societate; 2. cei cu potențial, cu dorința de a excela, însă școala fie le inhibă potențialul, fie, și mai rău, nu-i stimulează niciodată și nu vor ști niciodată de ce sunt capabili; 3. cei care vor reuși, indiferent de sistemul educațional, să fie suficient de motivați și de determinați să reușească și, în cele mai multe cazuri, o fac pe cont propriu și muncesc pe brânci” a spus Sebastian Dobrincu.
Primul pas spre un milion de dolari
La 17 ani, Sebastian și-a înființat primul său start-up. Se numește StoryHeap și este de fapt o platformă care vinde soluții de statistică și interconectează conturile de Instagram, Facebook, Snapchat, și Tweeter ale clienţilor. Are în protofoliu firmele care fac PR pentru artiști celebri ca Justin Bieber și Selena Gomez, producătorul muzical DJ Khaled, sau actorul Kevin Hart, dar și multe companii cunoscute ca McDonald’ s sau Forbes.
„Practic, Storyheap face un fel de statistică pentru aceste conturi. De exemplu, dacă Selena Gomez lansează o nouă poşetă, managerii ei vor să vadă cum evoluează, în social media, promoţia lor: câţi oameni văd postările, ce vânzări, care-i timpul optim pentru a posta, care-i profilul celor interesaţi“, explică tânărul conform capital.ro