Turismul din România are foarte multe de oferit. Țara noastră este plină de peisaje spectaculoase, locuri unice și oameni primitori. Pentru ca țara să câștige mai mulți bani din turism, trebuie atrași străinii. Oficialii doresc să pună România pe harta destinațiilor fabuloase pentru călătorii la nivel internațional.
Motiv pentru care, România este acum promovată la BBC, un important canal de comunicare la nivel mondial. Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan Radu Oprea, a publicat primul videoclip de promovare. Campania va avea mai multe video-uri, ce vor fi difuzate pe BBC.
România se promovează peste hotare
Turismul din România va avea parte de o promovare peste hotare. „Promovăm România la BBC”, a scris ministrul Ştefan Radu Oprea pe Facebook. Acesta a postat mesajul, alături de clipul campaniei.
Oficialul a precizat că timp de o lună, video-urile de campanie ale țării noastre vor fi difuzate în întreaga lume. Aceste filmulețe de prezentare au fost realizate de un profesionist britanic, care a explicat că este îndrăgostit de țara noastră. „Clipurile sunt realizate de Charlie Ottley un binecunoscut jurnalist, poet, realizator britanic, îndrăgostit de România.” a spus ministrul.
România, destinație turistică spectaculoasă
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a declarat că această campanie va avea loc în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie. Astfel, România va fi prezentată ca o destinație turistică importantă la televiziunea BBC.
Cu accent pe Marea Britanie, campania urmărește să crească gradul de conștientizare. Străinii trebuie să vadă România ca o destinație frumoasă de călătorie în Europa. Obiectivul este de a crește numărul de vizitatori din toată Europa. Inclusiv din Marea Britanie, precum și alte națiunile în care este transmis BBC.
Ministerul a colaborat cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentare despre România. Precum „Wild Carpathia” și „Flavours of Romania”. Acesta a produs o serie de videoclipuri care să evidențieze bogăția și frumusețea națiunii noastre.
8 clipuri de prezentare
Întreaga campanie va conține 8 clipuri de prezentare. Acestea au rolul de a surprinde țara noastră în toate ipostazele 4 clipuri vor surprinde frumusețile fiecărui anotimp. Iar ultimele 4 vor promova mai multe tipuri de turism care sunt caracteristice la noi în țară. De la city break la turismul cultural.
„Astfel, au fost realizate 8 clipuri de prezentare: 4 videoclipuri cu o durată de 1 minut, care surprind România în toată splendoarea ei, în fiecare anotimp, de la peisajele îngheţate ale iernii la culorile vii ale primăverii, şi alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidenţiază 4 forme de turism specifice României: cultural, ecoturistic, city break şi natură, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a ţării noastre.” a scris ministrul pe Facebook.
Asocierea cu BBC
BBC este un post de televiziune cu tradiție și o reputație perfectă la nivel global. Astfel, campania de promovare a României va fi accesibilă pentru multe persoane.
„Asocierea cu postul de televiziune BBC va sublinia valorile şi obiectivele MEAT de a promova frumuseţea şi diversitatea României. Postul de televizune, care funcţionează 24 de ore pe zi, este disponibil în aproape toate ţările lumii, conţinutul fiind accesibil în milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croazieră şi dispozitive mobile la nivel global.” au menționat reprezentanții ministerului, conform Pro Tv .