În țara noastră, vânzările de Black Friday se întind pe o lună întreagă. În mod normal, aceste promoții ar trebui să apară doar în ultima zi de vineri din noiembrie.
Un studiu publicat astăzi arată că, în această perioadă, vânzările comercianților pe internet cresc cu peste 45%. În comparație cu media lunară anuală. Categoriile cu cele mai mari creșteri în timpul perioadei de vânzări de Black Friday includ copii și bebeluși (+75,8%). De asemenea, o creștere mare a vânzărilor este prezentă în sectorul sănătate și frumusețe (+55,5%). Sau casă și grădină (+55,1%), potrivit cercetării realizate de platforma Aqurate.
„An de an, impactul Black Friday la nivelul întregii luni noiembrie aduce un vârf al vânzărilor, deseori neegalat, în rândul multor magazine online, nici de Crăciun, Paşte sau alte momente de vârf în calendarul cumpărăturilor online. Am analizat un eşantion reprezentativ de magazine online, iar măsurătorile arată un plus general de 45,7%”, declară Vlad Marincaş, CEO şi cofondator Aqurate.