Sfârșitul verii a însemnat întotdeauna și un sezon al reducerilor la magazine. În perioada următoare se vor regăsi prețuri reduse la rafturile magazinelor de haine sau decorațiuni, căci nu puține sunt brandurile care acum schimbă colecțiile, le vor înlocui cu cele de iarnă curând, iar cu cele regăsite actual nu vor avea ce face și sunt nevoiți acum să le ofere clienților la un preț mai mic.
Mulți profită de astfel de momente pentru a-și reînoi garderoba sau să redecoreze prin casă. Reporterii Observator au mers prin mall-urile din Capitală pentru a vedea ce cumpără acum clienții, în acest sezon al reducerilor de vară. „Am reuşit să mai găsesc o cămaşă, pe care am luat-o la jumătate de preţ. Şi se potriveşte foarte bine cu începerea şcolii. Înainte preţul era de 60 de lei şi am luat-o cu 30”, spune Dana, o clientă cu care au vorbit reporterii despre cele achiziționate.
Vin reducerile de vară
În respectivul magazin din mall în care au regăsit-o pe Dana, prețurile sunt mai mici cu valori procentuale începând de la 20%, iar reducerile ajung la unele produse chiar și la 70%. Reporterii dau exemplu o geantă, care înainte de această perioadă costa suma de 850 de lei, iar acum clienții o pot achiziționa cu 509 lei.
În continuare, în cazul clienţilor fideli, unii retaileri ce activează și în mediul online reduc şi mai mult preţurile. „Putem beneficia şi de programe de fidelitate. Astfel încât, dacă un produs ajunge la 60% reducere, printr-un program de fidelitare, se mai poate aplica o reducere de 10-15%”, a declarat Mara Eliza Barza. „Costumele de baie s-au vândut foarte bine. Foarte mult din rochiile de vară s-au vândut, cele fluide, din materiale cât mai naturale. Tricourile şi încălţămintea de damă, pantofi cu toc şi sandale cu toc”, a declarat Georgiana Pană, marketing manager retailer online.
Reduceri mari
Mai departe, aflăm din cadrul materialului celor de la Observator News și ce produse ar trebui să cumpărăm în această perioadă: „Lucruri clasice, pe care le putem purta de la un sezon la altul, care nu se demodează. Să investim în produse de calitate, din materiale foarte bune. Pe care le purtem purta o perioadă mai lungă de timp”, a declarat Mara Eliza Barza. Pentru a nu anunge în situația de a fi păcăliţi, specialiștii în e-commerce sugereasză că ar trebui ca fiecare client să verifice preţurile de dinaintea aplicării discountului.
Asta pentru că se poate întâmpla ca unii comercianţi din mediul online să modifice tariful iniţial pentru ca reducerea să pare mai mare decât este în realitate, iar astfel să profite de poate un sentiment de naivitate al clienților, scrie observatornews.ro.