Iubitorii de mâncare se pot bucura de o experiență culinară cu totul nouă la primul restaurant fără personal din Marea Britanie.
Primul restaurant fără personal, în Marea Britanie. Totul este robotizat
EZ 24 RAMEN oferă o experiență fără egal, fără sistemul obositor de rezervări și așteptări pentru mâncare, fără niciun membru al personalului la vedere.
Clienții plătesc pentru a intra în clădire, unde se pot delecta cu ramen 24 de ore pe zi, cu mâncăruri gătite de mașinării în doar trei minute.
Odată intrați înăuntru, clienții pot lua orice fel de tăiței pe care îi doresc de pe display și apoi îi pot personaliza cu o gamă de garnituri, inclusiv murături, kimchi, ciuperci enoki, germeni de fasole și prăjituri de pește.
Localul, care urmează să se deschidă în Oxford în cursul acestui an, va oferi abonamente zilnice, săptămânale sau lunare.
Cei care doresc o experiență unică pot cumpăra un abonament de o zi pentru doar cu 1,70 lire sterline, în timp ce abonamentul lunar va permite clienților până la 40 de vizite, folosind un cod pentru a intra în clădire.
De asemenea, clienții pot cumpăra băuturi, înghețată și kituri de masă de la automatele din interiorul restaurantului fără personal.
Pe lângă acestea, vor exista mese de pinball, aparate arcade și numeroase prize de alimentare, astfel încât oamenii să își poată conecta telefoanele, laptopurile sau consolele portabile.
Conceptul a apărut ca urmare a impactului pandemiei Covid-19, care a făcut ca tot mai mulți oameni să lucreze de la distanță și să caute o experiență fără contact.
Co-fondatorul Indra Tor a declarat: „Am vrut să creez un loc inovator care să privească modul în care oamenii își trăiesc viața în prezent.”
„Lumea s-a schimbat, iar obiceiurile oamenilor sunt diferite.”
„EZ Ramen are ca scop să fie prevăzător în ceea ce privește tehnologia și modul în care putem crea un restaurant care este diferit și îmbrățișează lucruri noi, dar care le permite oamenilor să învețe.”
„Există multă negativitate uneori în jurul noilor tehnologii, iar noi vrem să le arătăm oamenilor, într-un cadru organic, că, dacă este bine administrată, tehnologia poate fi folosită cu succes și, bineînțeles, să servească niște ramen bun.”
În ultimii ani, restaurantele au asistat la o schimbare privind modul în care se comportă consumatorii, tot mai multe servicii fiind efectuate doar prin intermediul tehnologiei.
Industria pare să se îndrepte spre un viitor mai robotizat, odată cu lansarea unor servicii precum casieriile virtuale și asistenții vocali robotizați.
Clienții vor mânca tăiței și vor privi opere de artă
EZ Ramen plănuiește, de asemenea, să aducă arta digitală la masă sub forma NFT-urilor – active digitale considerate obiecte de colecție ale zilelor noastre.
Restaurantul va avea o galerie de artă cu 44 de artiști internaționali, permițând oamenilor să vadă opere de artă unice și să învețe despre NFT-uri în timp ce își mănâncă tăițeii.
De asemenea, la sfârșitul lunii octombrie, va lansa propriul NFT, care va fi însoțit de acces nelimitat în cadrul restaurantului cu ramen.