Știri pe scurt

Ploaia a afectat infrastructura feroviară! Trenuri blocate în stații și ore de întârzieri

trenuri
Sursa foto Antena 3 CNN

Mai multe deranjamente la infrastructura feroviară au condus la întreruperea temporară a circulaţiei pe o serie de tronsoane feroviare, fiind înregistrate întârzieri în circulaţia trenurilor, ca urmare a condiţiilor meteorologice nefavorabile din noaptea de 13 spre 14 iulie, informează CFR Călători, într-un comunicat de presă transmis, vineri, AGERPRES.

Astfel, perturbările în circulaţia feroviară s-au consemnat între Răstolniţa – Lunca Bradului (secţia Siculeni – Deda) – trenurile IR 1646 Târgu Mureş – Braşov (405 minute), IR 1645 Bucureşti Nord – Târgu Mureş (219 minute), R 4511 Miercurea Ciuc – Budapesta (202 minute); între Jena – Caransebeş (Timişoara Nord – Caransebeş) – trenul IR 79 Budapesta – Bucureşti Nord (a plecat din Zagujeni la ora 2;28, cu 175 minute întârziere); între Bibeşti – Bărbăteşti (secţia Filiaşi – Târgu Cărbuneşti) – IR 1922 Arad – Mangalia (a staţionat 66 minute în Cărbuneşti, aşteptând finalizarea intervenţiei drezinei pantograf); lipsă tensiune staţia Musculeşti, circulaţia s-a redeschis la ora 5:45 cu tracţiune diesel – IR 1922 Arad – Mangalia (a staţionat în Bărbăteşti de la ora 2:43, cu 99 de minute întârziere).

Probleme au fost între Domaşnea Cornea – Poarta (secţia Orşova – Caransebeş), la trenurile IR 79 Budapesta – Bucureşti Nord (a plecat cu un total de 355 minute întârziere), IR 78 Bucureşti Nord – Budapesta (80 minute), R 9551 Orşova – Caransebeş (100 minute), precum şi între Câmpina şi Floreşti Prahova (secţia Ploieşti Vest – Câmpina) – la trenurile IR 1932 Oradea – Mangalia (plecare cu un total 107 de minute întârziere, din care 63 minute cu restricţii la infrastructură), IR 1941 Satu Mare – Mangalia (195 minute) şi R 3041 Ploieşti Sud – Braşov.