Infrastructura IT a Casei Naționale de Asigurări de Sănătate (CNAS) este indisponibilă de mai bine de o lună. Atât furnizorii de servicii, cât și pacienții au probleme, deoarece trebuie să aștepte multe ore sau să facă mai multe drumuri pentru a-și verifica statutul de asigurat.
Personalul instituției este, de asemenea, nemulțumit și lucrează ore suplimentare noaptea și la sfârșit de săptămână pentru a încerca să introducă datele în sistem. Programul informatic funcționează acum la 60% din potențial, potrivit Rodicăi Biro, președintele Casei Județene, care a vorbit la Radio Târgu Mureș.
„Disfuncționalitatea sistemului înseamnă că el operează mult mai greu, orice fel de informație și sigur că asta aduce o nemulțumire. Medicii își desfășoară foarte greu activitatea și în același timp este o presiune extraordinar de mare asupra personalului Casei și soluțiile nu sunt foarte multe la nivelul nostru, pentru că problema este gestionată de Casa Națională de Asigurări de Sănătate”, a declarat Rodica Biro, potrivit Rador.