Lifestyle

O nouă modă: Cum arată geanta bărbătească sub formă de porumbel. Foto

O nouă modă: Cum arată geanta bărbătească sub formă de porumbel. Foto

Creatorii de modă nu stau pe loc și se dovedesc a fi din ce în ce mai ingenioși și inventivi. Aceasta ne-o demonstrează concret noul model de geantă pentru bărbați, cu o formă unicat, preluată din natură.

O nouă modă: Cum arată geanta bărbătească sub formă de porumbel. Foto

Un cunoscut brand de modă britanice, JW Anderson, a produs o geantă în formă de porumbel care a devenit rapid virală – și s-a epuizat aproape imediat. Care este secretul succesului unui astfel de produs bizar?

Geanta s-a epuizat în câteva zile, scrie Wall Street Journal, citând reprezentanți ai companiei, în ciuda prețului piperat între 900 de dolari în SUA și 690 de euro în Europa.

JW Anderson pregătește o a doua serie, începând din noiembrie. În luna august a fost cel mai vizualizat produs pe site-ul brandului britanic de modă. Iar publicul țintă par a fi mai degrabă bărbații.

Filmare video click aici.

Care este explicația succesului acestei genți, care nici măcar nu e făcută din vreun material rar sau cusută de mână, ci este printată 3D? Potrivit experților consultați de Wall Street Journal, asemenea produse nu doar că le sar în ochi clienților, dar și atrag atenția asupra posesorului lor.

De ce sunt populare astfel de produse excentrice

Sunt oameni care caută produse unicat, mulți sunt artiști dacă nu în realitate, măcar în sufletul lor.

Practic, sunt subiecte de conversație, mai ales online”, a explicat profesorul Joseph Hancock, specialist în retail la Universitatea Drexel.

Publicul stă pe Instagram, pe TikTok. Și astfel, obiecte de acest gen devin vectori ai schimbării în modă,” a mai spus profesorul specialist.

Afirmațiile sunt confirmate de mulți dintre cei care au cumpărat geanta și care spun că le-a atras o mulțime de reacții atunci când au postat-o pe rețelele sociale.

În plus, produse ca geanta porumbel generează buzz în media și atrag clienții spre magazinele online ale respectivelor branduri – chiar dacă poate vor cumpăra, în cele din urmă, o geantă normală sau un cu totul alt produs.

Foto: wall-street