Social

Nicușor Dan, adevărul despre transportul în comun în București. „Frecvența tramvaielor este prea mică pentru volumul de călători”

Nicușor Dan, adevărul despre transportul în comun în București. „Frecvența tramvaielor este prea mică pentru volumul de călători”

Nicușor Dan, adevărul despre transportul în comun în București. „Frecvența tramvaielor este prea mică pentru volumul de călători”.

Candidatul dreptei la Primaria Capitalei  a postat un video pe pagina sa de Facebook, în care vorbește despre situația transportului în comun din București. Nicușor Dan a urmărit, direct de pe teren, principalele linii de tramvai și a făcut o radiografie a transportului în comun.

Candidatul unic al dreptei la Primăria Capitalei consideră că, la partea de minus, s-ar încadra frecvența redusă a tramvaielor pentru numărul mare de călători. De asemenea, tramvaiele sunt mult prea vechi pentru anul 2020.

La partea de plus vizavi de transportul în comun din București, Nicușor Dan a contorizat un depou modernizat. Acesta susține că a găsit deja „soluții la specialiști”. Și abia așteaptă să le pună în practicăcu „o nouă administrație și o nouă mentalitate”.

„Am făcut o radiografie a transportului în comun direct de pe teren. Se vede cu ochiul liber de ce avem traficul imposibil din București. Pentru că soluțiile alese n-au avut viziune și coerență peste tot. Am ales cele mai importante trasee de pe inelul median al Capitalei.
Frecvența tramvaielor este prea mică pentru volumul de călători, acestea petrec prea mult timp așteptând să treacă intersecțiile, iar dezvoltarea inelului median a fost realizată incomplet, fără a se lua în calcul și mijloacele de transport în comun.
Deși avem un depou modernizat, găsim pe trasee tramvaie care și-au depășit de mult durata de viață. Lucruri care trebuie să se schimbe urgent pentru a descongestiona traficul bucureștean!
Vestea bună e că am găsit soluții la specialiști, știm de unde gasim resursele și vom putea să schimbăm lucrurile cu o nouă administrație și o nouă mentalitate”, este mesajul lui Nicușor Dan.