Netflix a majorat prețurile abonamentelor pentru unele planuri de streaming în Statele Unite, Marea Britanie și Franța. În timp ce a spulberat așteptările privind numărul de noi clienți, ceea ce a dus la creșterea acțiunilor sale cu 13%.
Aproape 9 milioane de abonați s-au alăturat Netflix în întreaga lume în al treilea trimestru al anului. Depășind previziunile analiștilor de pe Wall Street, care estimau 6 milioane, potrivit LSEG. Netflix a declarat că se așteaptă la un număr similar de suplimentări în trimestrul curent.
Netflix majorează prețurile abonamentelor
Performanța puternică a arătat că Netflix prospera în ciuda tensiunilor de muncă de la Hollywood. Care au oprit o mare parte din producția americană. Netflix realizează multe dintre emisiunile și filmele sale în străinătate. Lucru care a dus la o creștere a abonaților la nivel mondial.
Netflix a subliniat succesul global al „One Piece”, o adaptare live-action a venerabilei serii japoneze. Acesta este un exemplu al investițiilor sale importante în povești cu rezonanță locală care călătoresc în întreaga lume. De asemenea, gigantul de streaming a atras noi audiențe pentru emisiuni de televiziune de lungă durată. Cum ar fi drama juridică „Suits”, pe care a licențiat-o de la Comcast, și serialul „Band of Brothers” al HBO despre cel de-al Doilea Război Mondial.
Netflix vrea să pună capăt grevei actorilor
„Acestea sunt momentele în care mă bucur că avem o selecție de programe atât de bogată, profundă și largă. Același lucru a fost valabil și în timpul COVID. Când am reușit să gestionăm lista de programe printr-o întrerupere de producție prelungită și destul de imprevizibilă.”, a declarat Ted Sarandos, co-directorul executiv al Netflix, după publicarea rezultatelor trimestriale.
Scenariștii de film și televiziune de la Hollywood au ratificat luna aceasta un nou contract, dar actorii rămân în grevă. Sarandos a declarat că Netflix s-a „angajat total să pună capăt acestei greve”. Câștigurile înregistrate de la clienți în al treilea trimestru au reprezentat cea mai puternică creștere trimestrială a anului 2020. Când blocajele de la începutul pandemiei globale au dus la o creștere fără precedent a abonamentelor de streaming.
Tarife mai mari
Netflix a majorat prețul din SUA al planului său premium fără reclame cu 3 dolari pe lună, prețul ajungând la 22,99 dolari. Costul pentru abonamentul premium a crescut cu 2 lire sterline, ajungând la 17,99 lire sterline, în Marea Britanie. De asemenea, costul abonamentului în Franța este de 19,99 euro, fiind vorba de o creștere de 2 euro. Investitorii au salutat vestea. Majorarea a trimis acțiunile Netflix pe o scară ascendentă la 390,80 dolari în tranzacțiile extinse, de la o închidere de 346,19 dolari.
Analistul Paolo Pescatore, de la PP Foresight, a declarat că urcarea înregistrată de Netflix în trimestrul al treilea a fost o dovadă a recentei sale măsuri drastice împotriva partajării parolelor. Dar și a oportunităților de creștere pe măsură ce se mută în domeniul publicității. „Funcționează pe toți cilindrii, iar eforturile recente se îndreaptă toate în direcția bună”, a spus el.
Câștiguri globale
Creșterile de prețuri au fost anunțate în cadrul unui raport de venituri. Acestea arată că baza globală de abonați a companiei a ajuns la 247 de milioane la sfârșitul lunii septembrie. Creșteri substanțiale ale numărului de abonați au fost înregistrate în Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Unde Netflix a adăugat aproape 4 milioane de abonați. Mai mult de 70% dintre membrii săi locuiesc acum în afara Statelor Unite, conform Reuters .