Netflix pregateste lansarea unui nou film extrem de important pentru platforma de streaming video la cerere. Filmul se află în centrul unui anunt care a uluit o lume intreaga, iar asta dintr-un motiv foarte bun. Red Notice a fost lansat in cinematografele din SUA de catre Netflix începand de vineri, cu lansarea in platforma de streaming programată pentru data de 12 noiembrie, însă multa lume a fost uluită să afle cât a costat producția acestei pelicule.
Netflix a ales ca pentru Red Notice să-i angajeze pe actorii Ryan Reynolds, Dwayne Johnson si Gal Gadot, actori care au onorarii ce au totalizat zeci de milioane de dolari, o cheltuiala foarte mare pentru companie. Pe deasupra, în ciuda salariilor foarte mari pe care le au acești actori, Netflix a cheltuit foarte mult și cu restul actorilor și a elementelor necesare pentru productie. Pelicula a ajuns astfel în total la un cost de 200 de milioane de dolari.
Costul producției i-a uluit
Netflix a cheltuit pentru producția Red Notice cea mai mare sumă de bani de până acum pentru producția unui film, iar asta desigur ca a generat foarte multe asteptări în legatură cu el. Primele impresii legate de Red Notice nu sunt tocmai cele așteptate, unii lăudând filmul, în timp ce alții nu înteleg de ce au fost cheltuiti 200 de milioane de dolari pentru un film banal, că ar fi si plictisitor, însă abonații vor decide în final cât de bun este.
„Noua lansare a serviciului de streaming, care are o difuzare limitată în cinematografe începând de astăzi (5 noiembrie), îi are în distribuție pe Reynolds, Dwayne Johnson și Gal Gadot. Se pare că este cel mai scump film al său de până acum, cu un buget de 200 de milioane de dolari. Regizat de Rawson Marshall Thurber, Red Notice urmărește un agent Interpol care încearcă să-l vâneze și să-l captureze pe cel mai căutat hoț de artă din lume.”
Netflix a mai avut bugete de peste 100 de milioane de dolari pentru alte filme pe care le-a produs până acum. Cu 200 de milioane cheltuite pentru Red Notice, platforma de streaming arată ca e un adevărat studio de producție. În mod normal, casele de productie de la Hollywood care investesc 200 de milioane de dolari intr-un film se asteapta sa produca aproape cu mult peste dublu. În cazul companiei de streaming conteaza vizualizările conturilor care plătesc lunar abonamente, suma depășind cu mult bugetul acestei pelicule.
Netflix se asteaptă probabil ca Red Notice sa atraga atentia a măcar 100 de milioane de abonati, aceștia aducând în medie 1 miliard de dolari pe lună la companie, deci s-ar justifica investitia ar fi avantajoasă.