Economic

Masuri adoptate de UniCredit in contextul actual

Program redus de lucru cu publicul pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank

Sănătatea și siguranța clienților și angajaților reprezintă o prioritate pentru UniCredit Bank.

De aceea, UniCredit Bank a luat recent măsuri adaptate situației care să garanteze o acoperire națională pentru serviciile sale bancare, protejând în același timp sănătatea clienților și a angajaților băncii.

Masuri adoptate de UniCredit in contextul actual

Începând cu data de 23 martie a.c. și până pe 17 aprilie 2020, pentru o parte dintre sucursalele UniCredit Bank programul de lucru cu publicul se va desfășura între orele 10:00 – 16:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 – 13:30.

Restul sucursalelor băncii își vor continuă activitatea conform programului actual: între orele 09:00 – 17:00, cu o pauză de prânz în intervalul orar 13:00 – 13:30.

UniCredit Bank solicită clienților care merg în sucursale să respecte indicațiile personalului privind accesul în locații și, de asemenea, să păstreze o distanță de minim un metru și jumătate față de alte persoane.

UniCredit se preocupă în mod continuu să asigure disponibilitatea prin canale alternative la distanță a principalelor servicii bancare. Clienții noștri pot solicita în mod gratuit orice informații despre produsele și serviciile băncii și pot efectua operațiuni bancare ușor, rapid și sigur, prin canalele electronice pe care le punem la dispoziție, incluzând: Mobile și Online Banking – pentru persoane fizice, BusinessNet – pentru persoane juridice.

Lista sucursalelor UniCredit Bank și programul actualizat de lucru cu publicul este disponibilă pe www.unicredit.ro, în secțiunea “Sucursale și ATM-uri” și în secțiunea dedicată www.unicredit.ro/covid-19.

UniCredit va continua să monitorizeze situația și să acționeze în interesul tuturor.