Google va implementa noi facilități de shopping în paginile motorului de căutare, unde produsele aflate la reducere vor fi scoase în evidență.
Motorul de căutare Google vine cu o serie de facilități pentru cumpărătorii din mediul online.
Și chiar dacă riscă să se îndepărteze de scopul său initial, motorul de căutare Google continuă să se extindă în zona de shopping și urmează să lanseze mai multe funcții în acest sens.
Google va afișa produsele aflate la reduceri
În momentul în care utilizatorul caută un produs, Google va presupune că acesta vrea să-l cumpere și va afișa toate produsele aflate la reduceri în magazinele online.
Google va afișa și cupoanele de reducere
Motorul de căutare Google va include și cupoanele de reducere, pe care utilizatorul le poate copia și apoi folosi înainte să plătească pentru a obține discount-ul de care ar putea beneficia.
Eticheta “Special Offer”
În ceea ce privesc produsele aflate la reducere, acestea vor purta eticheta “Special Offer” în Google, pentru a fi scoase în evidență. Iar această facilitate va fi disponibilă atât în browser-ele mobile, cât și în cele pentru desktop.
Comparatorul de oferte pentru evidențierea diferențelor
De asemenea, Google va avea un comparator de oferte, în care acestea vor fi afișate una lângă alta pentru a putea fi observate mai ușor diferențele. Iar această facilitate va fi lansată, la început, doar pentru telefoanele mobile.
Ca o concluzie, istoricul prețurilor produselor căutate în magazinele online, va fi vizibil și în pagina principală a motorului de căutare.
Disponibil până acum doar în secțiunea Shopping, acesta are rolul de arăta evoluția prețurilor, pentru a ajuta utilizatorul să decidă dacă prețul este într-adevăr bun sau este mai bine să aștepte scăderea acestuia.
Iar în cursul următoarelor săptămâni ale acestui an, toate aceste noutăți referitoare la afișarea produselor aflate la reducere, vor deveni vizibile datorită motorului de căutare Google, potrivit profit.ro.