În încercarea lor de a aduce content nou care să atragă clienții, netflix a lansat un film care a determinat oamenii să ia atitudine, aceștia anulând-și abonamentul. Rata de dezabonare a ajuns la 800%.
Detalii despre rezultatele lor, într-un articol de pe blogul ElizabethJohnston.
Elizabeth Johnston Ministries a muncit din greu de-a lungul anilor pentru a expune sexualizarea îngrijorătoare și omniprezentă a copiilor în cultura populară actuală.
Totuși, natura flagrantă și perversă a actului de pornografie infantilă la propriu care a fost „Cuties“, un film francez despre maturizare distribuit de Netflix, a declanșat o reacție masivă datorită conținutul său ce te lasă cu gura căscată.
Filmul, dacă sunteți la curent, este povestea unei fete de 11 ani care se alătură unei echipe de twerking. Sunt incluse mai multe scene care prezintă fetele dansând lasciv și imitând acte sexuale extrem de grafice, inclusiv dezgolindu-și un sân, și o referire la organele genitale ale tinerei protagoniste.
În cel mai bun caz, este un material pornografic absolut dezgustător; în realitate, e mai degrabă o formă criminală de exploatare a copiilor. Ei bine, tocmai acest fel de lipsă de evlavie a motivat-o întotdeauna pe Elizabeth să-i echipeze pe părinți cu instrumentele de care au nevoie pentru a face față culturii noastre grav rătăcite, iar în cazul „Cuties“, activismul social media al oamenilor de rând a fost cel ce a luat în vizor și atacat Netflix pentru distribuirea oribilului film. Și i-a provocat niște pierderi serioase.
New York Post anunță că Netflix a înregistrat o creștere de 800% a numărului de abonamente anulate în urma boicotului #CancelNetflix, boicot provocat de lansarea filmului și de o petiție Change.org cu sute de mii de semnături.
The Post raportează că directorul financiar al Netflix, Spence Neumann, nu a menționat „Cuties“ în timpul recentului raport contabil pentru trimestrul al treilea, concentrându-se în schimb pe prima jumătate a anului în care lockdown-urile la nivel național au determinat o creștere a numărului de abonamente.
El a declarat investitorilor companiei că „s-au apropiat destul de mult“ de obiectivul lor de a obține 195 de milioane de abonați la nivel mondial.
Boicotul „Cuties“ a început în luna septembrie, iar în cele trei luni încheiate la 30 septembrie, serviciul de streaming câștigase 2,2 milioane de abonați.
Această cifră era, însă, scăzută față de primele două trimestre, care înregistraseră adaosuri de 16 milioane și respectiv 10 milioane de membri noi.
De asemenea, date analizate de firmele din New York Antenna și YipitData arată că boicotul pare să fi adus unele daune și abonamentelor existente.
Conform Antenna, în primele două săptămâni ale lunii septembrie, când a fost lansat boicotul, Netflix pierduse deja de cinci ori mai mulți abonați decât în toată luna august.
Între timp, YipitData a calculat rata de anulări din septembrie ca fiind de 8 ori mai mare decât cea din luna august. Ei au caracterizat această scădere ca fiind „un nivel maxim pe mai mulți ani“.
Numerele nu mint, oameni buni. Nu trebuie să băgați capul în nisip ca struțul în timp ce companiile de miliarde de dolari exploatează și sexualizează copii mici. De fapt, dacă tu nu ai lua atitudine și respinge astfel de atacuri, atunci cine?
Este timpul ca cei drepți să-și facă auzite vocile. Putem avea un impact. Dar trebuie să facem alegerea corectă. Rămâneți tăcuți și urmăriți cum cultura noastră – și moravurile copiilor noștri – se degradează, sau luați atitudine și faceți diferența.