Pentru PFA-urile din România, contabilitatea și facturarea online sunt două dintre cele mai utilizate instrumente digitale. Pentru prima dată, întreprinderile mici și mijlocii pot beneficia de reduceri la serviciile medicale. Dar și în cazul nevoilor de contabilitate și de administrare a afacerilor. Totul prin intermediul platformei Visa Marile Afaceri Mici.
Printre prioritățile Visa la nivel mondial se numără educația financiară. Dar și consolidarea capacităților digitale ale întreprinderilor mici și mijlocii. Visa este dedicată sprijinirii celor peste opt milioane de întreprinderi mici și mijlocii (IMM-uri) din Europa. În procesul de creștere și de adaptare la noua economie digitală. Oferind o gamă de opțiuni de plată care îmbunătățesc satisfacția clienților și deschid noi piețe.
Facturarea și contabilitatea online
Pentru a susţine una dintre cele mai dinamice categorii de firme – segmentul persoanelor fizice autorizate (PFA), Visa a identificat unele dintre cele mai stringente nevoi ale acestora astfel încât să le pună la dispoziţie instrumentele digitale de care au nevoie în vederea creşterii şi dezvoltării afacerii.
Reprezentând cel mai simplu tip de societate comercială, PFA-urile constituie forma de organizare preferată de micii întreprinzători, an de an numărul de entități nou înființate crescând substanțial. Astfel, numai în primele opt luni din 2023 au fost înființate 26.865 de PFA-uri, cu aproape 30% mai multe faţă de aceeași perioadă din 2022.
Cele mai utile facilități
Conform unui studiu recent realizat de Visa cu privire la nevoile IMM-urilor, facilitățile pe care PFA-urile din România le consideră ca fiind cele mai utile sunt cardul pentru combustibil (73% dintre respondenți), plățile în timp real (72%), cardurile virtuale (71%), serviciile de e-facturare (68%), serviciile de contabilitate online (65%) și serviciile medicale (64%). Primele două beneficii din punct de vedere al unicității, menționate de cele mai multe PFA-uri, au fost serviciile de e-facturare și cele de contabilitate online. Beneficiile unice sunt cele considerate speciale, deosebite de cele la care au acces micile companii.
Pentru a răspunde acestor nevoi ale PFA-urilor şi a le sprijini în procesul de creştere prin digitalizare, Visa a lansat în România un pachet de beneficii asociate cardurilor de business, care se adresează exclusiv acestui segment de companii. Beneficiile sunt oferite în colaborare cu trei parteneri care dezvoltă servicii dedicate IMM-urilor în general sau PFA-urilor în mod special: Smartbill (una dintre cele mai cunoscute și utilizate platforme online de facturare, gestiune și contabilitate), SOLO (platformă ce oferă PFA-urilor un serviciu complet de administrare a businessului, de la facturare, contabilitate până la depunerea declarațiilor) și rețeaua de clinici Regina Maria.
Oferte pentru firme
În perioada 1 noiembrie 2023 – 30 aprilie 2024, PFA-urile care utilizează carduri business Visa vor avea acces la discounturi la serviciile de bază oferite de cele trei firme partenere. Noile facilități constau în reduceri de 50% la modulul de facturare online al Smartbill, la abonamentul SOLO timp de 6 luni și la toate abonamentele din cadrul rețelei de clinici Regina Maria.
„PFA-urile și, per ansamblu, întreprinderile mici și mijlocii reprezintă pilonul de susținere al fiecărei economii, acestea având, atât în Europa, cât și în România, o pondere semnificativă în totalul afacerilor. Prin ofertele adresate în premieră segmentului PFA dorim să ajutăm aceste firme să se dezvolte și totodată să depăşească mai ușor dificultățile generate de turbulențele economice cu care se confruntă în ultimul timp”, a spus Claudia Cruceru, Business Development Lead pentru România, Bulgaria, Croația și Slovenia la Visa.
Cardurile business
Cardurile business emise de instituțiile financiare sub sigla Visa reprezintă un instrument modern de plată care oferă acces direct la contul curent al companiei și avantajul unei securități sporite prin diversele tehnologii concepute de Visa și oferite instituțiilor financiare, cum ar fi tokenizarea tranzacțiilor și posibilitatea de a efectua refuzuri la plata asigurată prin protocoalele Visa. Un alt avantaj este controlul sporit al cheltuielilor prin fixarea de limite de tranzacționare pentru fiecare card și prin accesul permanent la informațiile despre plăți într-un mediu digital. De asemenea, cardurile business oferă facilități și discounturi în cadrul rețelelor firmelor partenere ale Visa, prin platforma Marile Afaceri Mici.
Noile oferte pentru PFA lansate pe cardurile business Visa fac parte din eforturile Visa de a sprijini IMM-urile în dezvoltarea componentei digitale. Aceste beneficii vor completa facilitățile deja existente pe platforma marileafacerimici.ro, lansată de Visa în urmă cu doi ani, o platformă integrată cu resurse educaționale și oferte speciale pentru IMM-uri, care poate fi accesată gratuit pe site-ul www.visa.ro. Micii antreprenori pot găsi aici informații practice despre cum să-și dezvolte afacerea online, de la crearea unui site web până la promovarea și vânzarea de produse și servicii pe internet. Conţinutul educațional şi ofertele de pe platformă sunt extinse şi îmbunătăţite continuu, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor micilor afaceri.
Despre Visa
Visa Inc. (NYSE:V) este lider mondial în domeniul plăților digitale, facilitând tranzacții de plată între consumatori, comercianți, instituții financiare și entități guvernamentale din peste 200 de țări și teritorii. Misiunea noastră este să conectăm lumea prin intermediul celei mai inovatoare, fiabile și securizate rețele de plată, ajutând consumatorii, companiile și economiile să prospere. Credem că economiile care includ pe toată lumea contribuie la dezvoltarea tuturor și considerăm că accesul este fundamental pentru viitorul mișcării banilor. Află mai multe pe visa.ro.