„Epidemia de COVID a fost un test reușit pentru tehnologia din România”, a declarat astăzi la o conferință de specialitate directorul unui operator de comunicații, Dinu Dragomir. Așadar, inovațiile IT&C au ajutat afacerile în perioada pandemiei.
Potrivit acestuia, volumul de trafic de date al operatorilor de comunicații s-a dublat în acest interval, telemunca devenind o provocare pentru toate afacerile.
Creștere la soluțiile de digitalizare în special de ,”work from home”
„În ceea ce privește comunicațiile, partea de date și cerința de date a fost cea mai mare. Apoi, am văzut o creștere foarte mare în solicitări, în ceea ce privește soluțiile de digitalizare în special de ,”work from home” care înseamnă colaborare de la distanță, videoconferință, soluții de cloud, care pot fi adaptate și pot fi folosite de oriunde și au o utilitate foarte simplă: este ‘plug and play’, poți să lucrezi de oriunde, te poți conecta la aplicația ta de cloud și astfel este foarte flexibil și adaptabil”, declară Dinu Dragomir.
Declarațiile au fost făcute la o conferință pe tema inovațiilor IT&C care au ajutat afacerile în perioada pandemiei, potrivit RRA.