Elon Musk și-a schimbat ieri profilul de Twitter din Chief Twit în „Twitter Complaint Hotline Operator” (Operator al Liniei Telefonice de Reclamații pentru Twitter), în timp ce anunța că sărbătorește Halloween-ul alături de mama sa.
După ce a primit numeroase cereri de schimbare cu privire la Twitter, Musk a decis să își editeze biografia de pe profil, atrăgându-le atenția celor 112,7 milioane de urmăritori. Și să-i anunțe că va cere bani pentru a-i valida pe Twitter.
Elon Musk vrea să facă bani din Twitter și cere taxă utilizatorilor
Stephen King, un cunoscut scriitor american, l-a întrebat dacă 20 de dolari pentru o insignă albastră pe Twitter nu este prea mult. Insigna albastră reprezintă un marcaj care se alătură numelui de pe Twitter al unei pagini oficiale sau a unei persoane a cărei identitate a fost verificată printr-un document valid, emis de o instanță competentă, iar Elon Musk, noul CEO al Twitter, tocmai a anunțat că insigna se va atribui contra cost.
„20 de dolari pe lună pentru a-mi păstra insigna albastră? Dă-o naibii, ar trebui să mă plătească ei pe mine. Dacă se instituie asta o să plec cum a plecat și Enron”, a postat celebrul scriitor.
Musk a răspuns: „Trebuie să găsim o modalitate de a plăti facturile! Twitter nu se poate baza doar pe veniturile din publicitate. Ce ziceți de 8 dolari?”.
Noul CEO al Twitter a mai spus că va explica mai în detaliu raționamentul înainte ca acesta să fie implementat.
„Este singura modalitate de a învinge roboții și trolii”, a menționat el.
De asemenea, Musk și-a sfătuit followerii să îl urmărească pe Yoel Roth, șeful departamentului de siguranță și integritate al platformei de microblogging, „pentru a înțelege cu exactitate ce se întâmplă cu încrederea și siguranța la Twitter”.
Totodată el a informat un urmăritor că Twitter va șterge în curând toate conturile inactive, dacă acestea au fost inactive mai mult de un an.
Elon Musk a spus despre dizolvarea consiliului de administrație al Twitter că „Este doar ceva temporar”.
Miliardarul este acum CEO-ul oficial al Twitter, în timp ce platforma de microblogging se pregătește pentru mai multe concedieri.
Se pare că a adus peste 50 de angajați ai Tesla la Twitter pentru a ajuta la tranziție.