Efectele pandemiei asupra elevilor. Școala online a adus modificări comportamentale pentru tânăra generație. Izolarea, lipsa comunicării directe cu profesorii şi colegii din sistemul şcolii online a determinat modificări de comportament în rândul elevilor, sunt de părere consilierii şcolari.
În judeţul Vrancea, cei mai mulţi elevi se declară adepţi ai venitului la şcoală, pentru că pot înţelege altfel ceea ce explică profesorii, se pot întâlni cu alţi colegi şi îşi pot relua obiceiurile sociale.
Pe de altă parte însă, cadrele didactice şi consilierii şcolari spun că efectele „şcolii online” se simt prezente în atitudinea copiilor şi tinerilor.
Efectele pandemiei asupra elevilor. Școala online a dus la scăderea performanțelor școlare, sunt de părere atât cadrele didactice, cât și elevii și părinții, iar revenirea la cursuri prin sistem față în față a fost așteptată de cei mai mulți, informează RRA.
Școala online a determinat modificări de comportament
Pentru unii, școala online a însemnat și mai bine de şapte ore petrecute zilnic în fața ecranului telefonului sau computerului, iar utilizarea tehnologiei și a mijloacelor online de comunicare pe o perioadă îndelungată nu a fost deloc comodă, chiar și pentru tânăra generație.
Pentru o parte a elevilor, mai ales pentru cei care locuiesc în mediul rural, lipsa internetului sau calitatea slabă a semnalului a însemnat de la chinul de a înțelege explicațiile profesorilor, la imposibilitatea de a participa la ore.
Izolarea, lipsa comunicării directe cu dascălii și colegii din sistemul școlii online a determinat modificări de comportament, așa că și revenirea la orele în sistem clasic ar trebui să aibă în vedere toate aceste schimbări.