Lifestyle

O mare fabrică de autoturisme recheamă în service 16.000 de vehicule electrice. Un test nu a fost trecut

O mare fabrică de autoturisme recheamă în service 16.000 de vehicule electrice. Un test nu a fost trecut
opel

Toate mașinile electrice sau clasice sunt obligate să fie supuse unei măsurători speciale înainte de a ieși din fabrică. Doar că, potrivit opiniei specialiștilor, există o verificare ce se poate face numai în teren și nicidecum în fabrică.

Din ce motiv Opel recheamă în service 16.000 de vehicule electrice

Opel recheamă în service 16.000 de vehicule electrice, după ce compania a aflat că mașinile nu respectă reglementările actuale privind emisiile de gaze de eșapament.

Reglementările actuale prevăd ca vehiculele să fie echipate cu o tehnologie de monitorizare a emisiilor, potrivit unui raport publicat sâmbătă, 3 decembrie 2022, de site-ul de știri AD News.

Într-un caz în care regulile sunt reguli, Corsa-e necesită o modificare pentru că nu trece testul de emisii, ciudat pentru o mașină fără evacuare. Dar tocmai aici este problema, legislația cere ca mașinile să fie echipate cu mijloace de testare a emisiilor.

Toate vehiculele, electrice sau nu, sunt obligate să fie supuse unei măsurători dinamometrice.

Potrivit unui purtător de cuvânt al grupului, trebuie să se facă o ajustare a software-ului, spunând că este „imposibil să se efectueze o măsurătoare pe bancul de testare cu mașina pentru a dovedi că reglementările privind emisiile au fost respectate”.

Toate vehiculele Corsa-e construite între octombrie 2019 și mai 2022 sunt afectate, iar modelele noi conțin corecția software.

Opel a declarat că a început deja procesul în Germania, unde durează aproximativ 45 de minute pentru ca actualizarea să fie instalată. Actualizarea este gratuită și trebuie să fie efectuată de către un dealer autorizat Opel.

Prin urmare, Opel recheamă în service peste 16.000 de mașini care, după această actualizare de sistem, nu ar mai trebui să nu mai treacă testul privind emisiile de gaze de eșapament.

Prețurile la energie continuă să crească astfel încât perspectivele pentru șoferii cu mașini „verzi” nu sunt cele mai bune. În cazul unui șofer cu mașină electrică, care conduce aproximativ 1.000 de kilometri pe lună, este nevoie de un consum de curent de aproximativ 200 kw. O încărcare zilnică presupune aproximativ șapte kw. Și dacă șoferul mai are și Opel și intra în categoria celor de mai sus, no comments.