Cum au mers vânzările de BLACK FRIDAY în plină pandemie de coronavirus. Anul acesta, Black Friday a fost marcat într-un mod diferit. Fashion Days a avut un proiect, demn de toată lauda, proiect ce a avut ca scop donarea de către cumpărător a hainelor pe care nu le mai purtau. Articolele vestimentare colectate au ajuns la persoane din medii defavorizate.
S-au colectat 8 tone de îmbrăcăminte și încălțăminte
„Traversăm un an altfel, așa că am decis să marcăm și Black Friday-ul într-un mod diferit, prin Ediția de
bun simț de la Fashion Days. Cu această ocazie le-am reamintit cumpărătorilor că le-am pregătit cele mai bune oferte și totodată le-am lansat provocarea de a face fapte bune, donând o parte dintre hainele pe care aceștia nu le mai poartă. Astfel, am reușit să acumulăm încă din primele zile peste 22.000 de articoledonate, respectiv peste 8 tone de îmbrăcăminte și încălțăminte, care vor fi alocate de către Banca deHaine, în perioada imediat următoare, celor care au nevoie de ele. Ne-am bucurat să vedem că prin
implicarea și mobilizarea comunității putem face donații importante pentru cei care provin din medii
defavorizate și le mulțumim tuturor celor care au răspuns deja invitației noastre, dar și celor care
urmează să doneze.
Cum au mers vânzările de BLACK FRIDAY în plină pandemie de coronavirus
Credem cu tărie că e important ca donațiile să devină un gest recurent și de #bunsimț în viețile noastre, ale tuturor” a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Colectarea donațiilor nu s-a oprit aici, este urmată de procesul de igienizare și transport către Asociația
Banca de Haine. Până astăzi, 16 noiembrie, cea mai mare cantitate a fost colectată în București,
aproximativ 7 tone, urmată de Brașov, unde s-au ridicat aproximativ 540 de kg, Cluj – aproximativ 500 kg, iar la Timișoara și Constanta – peste 500 kg cumulate.
Clienții au cumpărat din ce în ce mai mult online pe timpul acestei pandemii
„Clienții au cumpărat din ce în ce mai mult online pe timpul acestei pandemii și au descoperit beneficiile
pe care noi le comunicăm constant: gama mai mare de produse, prețuri bune, servicii rapide de livrare și
retur. Black Friday a cimentat această tendință, iar pentru noi a fost extrem de provocator să scoatem din depozit 250 de mii de produse și să păstrăm o viteză excelentă de livrare, chiar și la aceste volume. Am avut peste 4 milioane de vizite pe parcursul evenimentului și am observat un trend puternic spre
produsele de valoare mai mică, semn că românii sunt puțin mai cumpătați în această perioadă. E un semn pe care l-am luat în calcul pentru Sărbători, așteptările noastre fiind ca și luna decembrie să se mențină la un ritm de creștere de 60-70% față de anul trecut, așa cum am văzut de la începerea pandemiei” a adăugat Robert Berza, General Manager Fashion Days.