Compania lui Elon Musk care se ocupă de explorarea spațiului, SpaceX, a lansat campania pre-vânzarea unei brichete de colecție cu aspect de sabie laser. Minunea costă 175 de dolari și poate fi folosită atât ca brichetă, cât și ca model de prezentare a unei nave Starship, vedeta firmei SpaceX.
Punerea în vânzare a venit în contextul eșecului lansării rachetei Starship, chiar luni.
Își scoate pârleala
Este posibil ca racheta Starship a companiei SpaceX, în valoare de 3 miliarde de dolari, să nu fi reușit să se lanseze luni, dar firma a compensat dezamăgirea cu un nou produs cu tema Starship – o brichetă-lanternă în formă de rachetă. Cică ea poate fi folosită pentru numeroase scopuri, cum ar fi topirea brânzei și aprinderea lumânărilor.
În ciuda faptului că arată ca o sabie laaser din Star Wars, SpaceX a subliniat că acest arzător de 175 de dolari nu este o jucărie, dar poate fi totuși „un model la scară 1:200” al navei spațiale a lui Musk.
Flacăra sa este, proiectată pentru a fi rezistentă la vânt și reglabilă, cu un sistem de blocare de siguranță pentru protecția utilizatorului.
Mini-racheta poate fi folosită ca brichetă și, de asemenea, ca model de prezentare a unei nave spațiale.
”Uneori vrei doar să caramelizezi zahărul de pe o crème brûlée sau să topești niște brânză. Intră în joc – Starship Torch, spune reclama.
”Cine are nevoie de chibrituri când ai puterea Starship în mâinile tale?”, e altă reclamă.
Reclamă la mișto?
Cu toate acestea, pe fondul incertitudinii, Twitter a fost inundat de comentarii despre ”mini nava stelară cu [o] flacără” pe care Elon Musk a împărtășit-o online.
Un utilizator a spus: „Săptămâna trecută am decis că am nevoie de o brichetă de bucătărie, și iată că iată-o pe cea perfectă! Precomandată”.
Un altul a adăugat: „Am cumpărat-o pe a mea, o voi folosi pentru a aprinde trabucuri. Nu un aruncător de flăcări.
Diverși alți utilizatori au încărcat, de asemenea, capturi de ecran cu chitanțele lor de la SpaceX.
”Când o să colonizăm Marte @elonmusk”, a glumit un altul, în timp ce o persoană a scris pe Twitter: ”Chestia aia pare să aibă două scopuri”.
Torța reîncărcabilă urmează, de asemenea, lansării a numeroase alte creații bizare propuse de Musk.
Anul trecut, CEO-ul Tesla a anunțat milioanele de urmăritori de pe Twitter noul parfum Burnt Hair.
Costând 100 de dolari sticla, „The Essence of Repugnant Desire” (Esența dorinței respingătoare) a fost vândută cu mare success pe site-ul Boring Company al lui Musk.
Alte produse neobișnuite au inclus pantaloni scurți Tesla cu „S3XY” imprimat pe spate și chiar o marcă de alcool „Teslaquila”.
Marca de tequila a început inițial ca o glumă de 1 aprilie în urmă cu câțiva ani, dar a devenit în scurt timp un produs la modă, fiind vândut la doar câteva ore de la lansare.
Invențiile bizare ale lui Musk
- Parfumul „Burnt Hair”, descris ca fiind „Esența dorinței respingătoare”, care costă 100 de dolari
- Aruncătoarele de flăcări marcate „not-a-flamethrower” pe site-ul lui Musk The Boring Company
- Pantaloni Tesla cu inscripția „S3XY” imprimată pe spate, costând inițial puțin peste 69 de dolari
- Marca de tequila denumită ”Teslaquila” – care a fost inițial o glumă de 1 aprilie. Aceasta a costat 250 de dolari și avea 750 ml
- plăci de surf din fibră de carbon marca Tesla la 1.500 de dolari bucata
- Miniautomobile Tesla cu baterii, evident pentru copii, la 600 de dolari piesa