Cum arată audiențele TV după Revelionul 2022-2023, în România. O întrebare la zi este aceasta: pe ce posturi TV s-au uitat românii la televizor și cine s-a poziționat pe primul loc la numărul de privitori în noaptea dintre ani.
Audiențe de Revelion 2022-2023. Pe ce posturi TV s-au uitat românii în noaptea dintre ani. Cine a câștigat minutul de aur
Cifrele în intervalul de maximă audienţă 22.00-2.00 noapte au ajuns la aproape două milioane de români pentru Revelionul cel neBun de pe Antena 1. Pro TV a fost pe aproape, potrivit graficelor de măsurare mediatică.
Bătălia a fost strânsă: când Pro TV primul, când Antena 1 prima (locurile se schimbau, mai ales după pauzele publicitare). În medie însă, Revelionul a fost adjudecat de Antena 1, pentru că se pare că a prins un avans mai mare după miezul nopţii.
Anul trecut, de exemplu, Revelionul a fost câştigat de Pro TV la toate segmentele de public, cu aceași idee de Protelevelion, cu aceiași prezentatori Pavel Bartoş şi Raluka.
Ce știm despre România TV. Postul TV a promovat Revelionul drept „transferul anului”. Asta pentru că România TV a mers pe formula cu măşti, cu care câştiga an de an Dan Negru. A mers? Vedem în continuare. Un mic „spoiler”: a fost locul al treilea, pe linie.
Precizare. Dacă în alţi ani România TV punea o menţiune „Live” (lăsând impresia că Revelionul este în direct), anul acesta a menţionat că „se cântă live,” au scris colegii de la Pagina de media.
Și după cum bine s-a observat, aceasta a fost primul an ”din aproape un sfert de secol când Dan Negru lipseşte de Revelion, după ce s-a transferat la începutul lui 2022 la Kanal D.”
Și după cum bine se vede în graficul de mai sus, minutul de aur a fost câștigat tot de Antena 1. Acest minut a fost cotat ca fiind ora 21:42.
Cum arată concret statistica vizualizărilor la trecerea dintre ani
Per ansamblu, în intervalul 22.00-2.00, s-au uitat pe Antena 1 la Revelionul cel neBun 1,97 de milioane de români în fiecare minut. Nea Marin a fost pe primul loc, dar Pro TV a fost aproape: o medie de peste 1,8 milioane pentru Protevelionul cu Pavel Bartoş şi Raluca.
Măştile de pe România TV au adus staţiei locul trei în noaptea de Revelion, cu aproape 750.000 de telespectatori.
Topul naţional a fost completat de Revelionul de pe Antena Stars, de TVR 2 şi de Antena 3 (cu transmisiuni de la Revelioanele din stradă).
La oraşe, diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost cu mult mai mică. S-au uitat la Revelionul Antena 1 aproape 900.000 de români, cu mai puţin de 30.000 peste Pro TV.
România TV a fost pe locul al treilea, însă la mare distanţă de primele două. Şi la mai mare distanţă au fost Antena Stars şi Antena 3.
Şi publicul comercial a fost strâns disputat între Antena 1 şi Pro TV. A câştigat Antena 1, cu 460.000 de telespectatori din segmentul 21-54 de ani urban. Pe acest target, Pro TV a numărat 407.000 de persoane.
Diferenţa dintre primele două clasate şi restul lumii a fost considerabilă: România TV, locul al treilea a avut audienţe de peste cinci ori mai mici pe segmentul comercial, arată aceeași statistică menționată pe paginademedia.