Lifestyle

Apple. Investiții de peste 500 de milioane de dolari pentru Apple TV +

Apple. Investiții de peste 500 de milioane de dolari pentru Apple TV +

Când Apple și-a lansat serviciul Apple TV + în urmă cu aproape doi ani, directorii din Hollywood și din Silicon Valley au râs de serviciul de streaming video. Acest diletant – care știa totul despre producerea de telefoane și nimic despre realizarea de filme și televiziune – o să-și piardă cu siguranță interesul pentru afacere în scurt timp, au crezut ei.

Dar acumApple Inc (AAPL.O) intenționează să investească peste 500 de milioane de dolari pentru comercializarea serviciului său de streaming, Apple TV +, anul acesta, a informat agenția de știri Reuters vineri, citând o sursă din interior.

Producătorul de iPhone intenționează, de asemenea, să crească în mod semnificativ producția de noi emisiuni TV și filme la cel puțin una pe săptămână în 2022, mai mult decât dublul ritmului său în acest an.

Apple nu a comentat știrea

Și în timp ce Apple TV + rămâne cu mult în urma serviciilor de streaming mult mai mari de la Netflix, Amazon și Walt Disney, numărul abonaților săi este respectabil, cu atât mai mult având în vedere cât de profund a afectat pandemia producția de emisiuni și filme anul trecut. Analiștii au estimat anterior că serviciul avea în jur de 40 de milioane de abonați la sfârșitul anului trecut, o cifră e a rămas aproximativ exactă din această vară. Aproximativ jumătate dintre abonați plătesc pentru serviciu, în timp ce ceilalți sunt în perioade de încercare gratuite.

Astfel, încercarea Apple de a mări conținutul și a-și inteți marketingul vine în timp ce încearcă să concureze cu jucătorii consacrați.

Apple și-a început serviciul în 2019 cu o selecție uimitor de slabă de originale. Cu toate acestea, au existat producții de top, cu talente și regizori renumiți de top. Unii dintre ei au fost chiar buni. Thrillerul psihologic bizar al lui M. Night Shyamalan „Servitor” este un astfel de exemplu. Dar Apple și-a extins perioadele lungi de încercări gratuite ale serviciului oferit utilizatorilor care și-au cumpărat dispozitivele.