Îngrijirea tenului este extrem de importantă pentru multe persoane, iar fiecare nouă inovație atrage un număr cât mai mare de oameni. Astfel, tot ceea ce se întâmplă nou pe piață devine ceva intrigant, care se dorește încercat, în special când este vorba de întinerirea tenului. De-a lungul timpului, oamenii au încercat diferite ingrediente, procedee și tehnici care să le păstreze acel ten curat, fără imperfecțiuni, iar acest lucru a putut fi observat cel mai des la vedetele de peste tot din lume, mai ales că multe dintre ele nu își arată vârsta.
Un ingredient extrem de important în cosmetică, dar și extrem de rar este pulberea de diamant. Aceasta ajută la revigorarea și redarea luminozității tenului. Această pulbere ajută la un peeling ușor asupra stratului superior al pielii, care permite vitaminelor și ingredientelor diferitelor produse de skin-care să pătrundă mai eficient și mai adânc în dermă. Astfel, va fi încetinit procesul de îmbătrânire al pielii.
Diamantul te menține tânăr
Se pare că și în România se va produce un ser ce va conține pulbere de diamant la Timișoara. Acest ser va avea în compoziție niacinamidă, ce este o formă a vitaminei B3, benefică pentru pielea acneică, dar și cu acid hialuronic, factor ce este ideal în hidratarea naturală.
De asemenea, acest tip de ser se poate încadra în aceeași categorie cu cea a produselor coreene. Cultura coreeană conferă o deosebită importanță atingerii unui ideal de frumusețe. Majoritatea femeilor în culturile asiatice își doresc să obțină acel efect de „piele de sticlă” fără imperfecțiuni, care este o modă în serialele coreene, dar și î cultura g-pop.
Tehnologia produselor coreene au în vedere utilizarea oxigenului activ, ce este recunoscut pentru efectele miraculoase asupra pielii. Acest lucru este știut ș i de celebritățile de peste tot in lume, mai ales că ele folosesc cele mai bune produse și sun supuse unor tratamente specializate.
Astfel de produse se găsesc și la brandul Amylia al antreprenoarei Amalia Georgescu.
„Piața românească de beauty este una dinamică și pe un trend ascendent, creșterea ei fiind în medie de 2,3%, anual”, a declarant aceasta vis a vis despre subiectul despre skin care coreean.
Fiecare business are o poveste
Astfel, noi antreprenori trebuie să vină cu ceva inovativ înainte de a intra pe piață, mai ales că tehnologiile se schimbă, trendurile se schimbă, dar mai ales oamenii se schimb. Acum, în rândul noile generații ale antreprenorilor se remarcă curajul, perseverența ș inovația în domeniul afacerilor. Fiecare antreprenor are în spate o poveste, iar acest lucru se întâmplă și cu Amalia Georgescu când și-a început business-ul cu parfumuri.
„Totul a pornit de la faptul că am cunoscut proprietarul uneia dintre cele mai mari fabrici de parfumuri din Emiratele Arabe Unite, înființată în 1954, care are în echipa sa parfumieri celebri. Urmarea a fost zeci de zile de testări de arome, luni de discuții despre ambalaje, flacoane, multe drumuri în Dubai”, a declarat aceasta.
Parfumul este unul dintre produsele cu cea mai îndelungată istorie, mai ales că ele există încă din Mesopotamia. Inițial parfumurile folosite exclusiv doar de către femei, acum situația s-a mai schimbat. Mai trebuie de precizat faptul că înainte accesul al parfumuri îl aveau doar oamenii privilegiați, aum putem spune că acum sunt un must have.
„Parfumul este este limbajul dragostei și al senzualității. De aceea, atunci când porți un parfum, gândește-te că el trebuie să fie în jurul tău, să te învăluie și să transmită din personalitatea ta, dar în același timp să îți confere și o aură de mister”, a declarat Amalia Georgescu.