Este oficial: Încă un lanț de supermarketuri dispare din piață. Mutarea făcută de Auchan

Economic

Stiri / Economic 23 Views

Grupul francez Auchan, cunoscut în piaţă pentru lanţul de hipermarketuri cu acelaşi nume, deschide primele trei magazine din România sub formatul de supermarket, sub marca MyAuchan, până la sfârşitul acestei săptămâni. Francezii de la Auchan anunţă că magazinele vor fi deschise în spaţiile celor trei supermarketuri ale lanţului OK, preluat recent de Auchan Retail România. Ziarul Financiar a anunţat recent această preluare, prima francezilor pe format mic. Anterior ei au preluat 20 de supermarketuri Real, scrie ZF.ro & & Primele două supermarketuri, MyAuchan Rosetti şi MyAuchan Otopeni 16, au fost inaugurate astăzi, 13 decembrie, iar cel de-al treilea, My Auchan Otopeni 224, va fi deschis mâine, 14 decembrie 2017. & “Înţelegem nevoia clienţilor de a reduce timpul necesar pentru a se aproviziona cu produsele destinate uzului curent. Pentru a veni în întâmpinarea acestui nou model de consum, Auchan Retail România a făcut, în 2017, primii paşi în extinderea pe formatul de proximitate. În acest context, o etapă importantă o reprezintă deschiderea primelor supermarketuri în România. Intenţia noastră este de a le simplifica viaţa clienţilor noştri, aducând “diferenţa Auchan” cât mai aproape, în comunităţi”, a declarant Gaspar Biro, director proximitate Auchan Retail România & Toate cele trei magazine au un program de funcţionare extins. Magazinele Rosetti şi Otopeni 244 au program Non – stop, iar MyAuchan Otopeni 16 este deschis zilnic, între orele 06 – 24. & Magazinele au o suprafaţă cuprinsă între 150 şi 500 de metri pătraţi şi au fost reamenajate după conceptul MyAuchan. Oferta din magazine cuprinde o gamă de 2000 – 5000 de articole. & Auchan anunţă că va deschide încă un supermarket în complexul comercial Bucur-Obor. Oficialii companiei anunţau anterior că acesta va fi deschis tot în 2017. & Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri şi 11 magazine MyAuchan, cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, cu circa 10.000 de angajaţi, cu o cifră de afaceri de 4,9 mld. lei în 2016. &